Opis:PZWL 1983, str. 72, stan bdb- (przykurzona)
SPIS TREŚCI
Klasyfikacja braków uzębienia
Protezy częściowe osiadające
Protezy całkowite
Protezy szkieletowe
Naprawa protez ruchomych
Korony
Korona tłoczona
Korona akrylowa
Korona lana
Korona złożona
Korona częściowa Carmischaela.
Korona teleskopowa
Wkłady
Mosty
Opis:Grupa Wydawnicza Bertelsmann Media 2001, str. 200, stan bdb
Studiując sinologię, jak przystało na Sino-Amerykankę w pierwszym pokoleniu, autorka natrafiła w podręcznikach historii na imię swojej stryjecznej babki, Chang Yu-i. Okazało się, że babka, znana w rodzinie ze swej skromności, była prezesem Szanghajskiego Banku Oszczędności dla Kobiet i pierwszą Chinką, która przeżyta szok rozwodu przeprowadzonego na wzór zachodni.
Pang-Mei poświęci (...)
Opis:PWN 1984, str. 884, stan db (podniszczona obwoluta
Wykaz roślin sadowniczych częściej wymienianych w tekście
Wykaz skrótów używanych w tekście
1. Regulacja procesów fizjologicznych w roślinie L, S. Jankiewicz
2. Wzrost i różnicowanie się części nadziemnej L. S. Jankiewicz
3. Budowa i rozwój korzeni L. S. Jankiewicz
4. Gospodarka wodna roślin sadowniczych K. Słowik
5. Żywienie mineralne M. W. Borys
6. Wpływ warunków środowiska na (...)
Opis:MICHALINEUM 1999 stron 110, stan bdb
ISBN
Pragnę w tej książce pokazać czytelnikowi człowieka, którego działalność w dziewiętnastym wieku odbiła się znacznym echem w historii naszego polskiego narodu i miała niemały wpływ na kształtowanie się późniejszych postaw w społeczeństwie polskim. Należy zauważyć, że działalność ks. Stanisława Stojałowskiego leży u korzeni katolickiej etyki społecznej Kościoła, która została ściśle opracowana w (...)
Opis:WSiP 2000, str 128, stan bdb-
ISBN
Popularny w Stanach Zjednoczonych, przystępnie napisany podręcznik mówi o stosunku szkoły do społeczeństwa. Zaprasza do namysłu nad tym, co szkoła robi oprócz tego, że uczy pisać, czytać, łiczyć, że „przerabia" przewidziane planem przedmioty. Szkoła bezpośrednio i pośrednio przekazuje uczniom jakieś przesłania. Jakie? Na to pytanie autorzy odpowiadają z trzech odmiennych perspektyw (...)